ALTO'DAN ÜYELERINE YÖNELIK HIZMET NOKTASI

ALTO

Üyelerinin zaman ve emek kaybina ugramamalari adina çesitli dijital projeleri hayata geçiren Aliaga Ticaret Odasi (ALTO), Oda üyelerinin gerçeklestirecekleri islemler ile ilgili bir düzenlemeye ihtiyaç duymalari durumunda Oda disina çikmadan gerekli düze


Üyelerinin zaman ve emek kaybina ugramamalari adina çesitli dijital projeleri hayata geçiren Aliaga Ticaret Odasi (ALTO), Oda üyelerinin gerçeklestirecekleri islemler ile ilgili bir düzenlemeye ihtiyaç duymalari durumunda Oda disina çikmadan gerekli düzenlemeleri yapabilmeleri için ‘Üye Hizmet Noktasi’ olusturdu.

Hayata geçirilen ‘Üye Hizmet Noktasi’ ile birlikte; Ticaret Sicili, Oda Sicili, KOSGEB gibi ALTO bünyesinde gerçeklestirilen pek çok islemde Oda üyeleri kendileri ve sirketleri ile ilgili düzenlemeleri (Mersis, E-Devlet vb.) ofislerine gitmeden gerçeklestirebilecek.


Uygulamaya alinan hizmet noktasi ile ilgili degerlendirmede bulunan ALTO Yönetim Kurulu Baskani Ömer Ertürk," Üyelerimize daha kaliteli, daha hizli hizmet verebilmek adina çalismalarimizi sürdürüyoruz. Islemlerimizde dijitallesmeye uyum saglayarak, zamanin en önemli sermaye oldugu günümüz is dünyasinda üyelerimizin de memnun kalacaklari uygulamalari hayata geçirmeye devam edecegiz. Bu kapsamda; Ticaret Sicili Ilanlarinin elektronik ortamda Türkiye Ticaret Sicili Gazetesi’ne gönderilmesi ve 2 saat içerisinde” islemlerinin altyapi çalismalarini tamamlayarak uygulamaya aldik. Ardindan Ticaret Sicili belgelerini Mersis üzerinden üyelerimize elektronik ortamdan vermeye basladik. Yük veya yolcu tasima sektöründe faaliyet gösteren üyelerimiz için çok önemli olan ve daha önce il Odalari bünyesinde gerçeklestirilen Sayisal Takograf (Dijital Ehliyet) hizmeti yetkisini aldik. Böylece üyelerimizin dijital ehliyet için il merkezlerine gitmelerine gerek kalmadi, hem zaman hem emek hem de maliyet açisindan tasarruf sagladik. Yeniledigimiz web sitemiz ile üyelerimizin almalari gereken evraklari ve ödemelerini online olarak gerçeklestirebilmelerini sagladik. Uygulamaya aldigimiz ‘Üye Hizmet Noktasi’ ile birlikte üyelerimiz Odamizdaki islemleri ile ilgili bir düzenleme yapmalari gerektiginde buradan ayrilmadan söz konusu islemlerini yapabilecekler. Günümüzde zamanin etkin kullanimi çok önemli o yüzden hayata geçirdigimiz uygulamanin amacina hizmet edecegini düsünüyoruz. Üyelerimizin memnuniyetini artirmak amaciyla yürüttügümüz girisim ve çalismalarimizi sürdürmeye devam edecegiz” dedi.