Honda Yapay Zeka Sayesinde Hedeflerini Yüzde 300 Basarili Oldu

Honda Yapay Zeka Sayesinde Hedeflerini Yüzde 300 Basarili Oldu

Honda Yapay Zeka Sayesinde Hedeflerini Yüzde 300 Basarili Oldu

Honda Yapay Zeka Sayesinde
Hedeflerini Yüzde 300 Basarili Oldu
  Dünyanin en büyük otomobil üreticilerin biri olan Honda, derin ögrenme algoritmalari üzerine kurulan tüketici yolculugunun tamamini kapsayan kampanyasi ile kullanici etkilesimini 3 kat artirdi   Gelismis pazarlama teknolojileriyle dünya çapinda faaliyet gösteren RTB House, inovatif ve lider otomobil üreticisi Honda’nin derin ögrenme temelli algoritmalarla pazarlama hedeflerini yüzde 300 astigini duyurdu.   Yogun rekabetin yasandigi otomotiv sektöründe ilk akla gelen markalardan biri olmak isteyen Honda, markasini farklilastirirken kullanici etkilesimini artirmayi ve yasadigi deneyimi kisisellestirilmis kreatiflerle gelistirmeyi hedefliyordu. Yeni Honda Jazz Hybrid ve Jazz Crosstar modellerini tanitmak, yeni hedef kitlelere ulasmak ve Honda markasiyla etkilesim yakalamasini saglamakla birlikte etkili bütçe harcamasiyla sürekli ve çarpici bir iletisim kampanyasi için yola çikildi.   Yapay zeka ile desteklenen, her asamadaki tüketiciye ulasmak için kurgulanan kampanya kapsaminda, daha az etkilesime sahip kullanicilarin dikkati Streaming Video Ads ile çekildi. Daha fazla etkilesim elde edilmesi için ise video ve interaktif banner’lar kullanildi. Tanitilan otomobillerin renklerinin oylanabildigi Social Banners ile ortalama etkilesim oranlarinin üzerinde sonuçlar elde edildi.   Bu çalismalar sayesinde Honda, derin ögrenme teknolojisini kullanarak hedef kitlesine satis odakli mesajlarini dogru sekilde ulastirma firsati yakaladi. Kisisellestirilmis yaratici çalismalar; farkina varma, düsünme ve dönüsme asamalarindaki kullanicilarin karsisina gerçek zamanli olarak çikarildi. Ilk parti verinin kullanimi ile benzer hedef kitleler tanimlanirken, her kullanicinin davranisina göre hedeflemeler yapildi.  


Yüzde 300 daha basari sonuç elde edildi

Yapay zeka destekli tüm tüketici yolculugunu ele alan pazarlama çalismasi ile KPI’lar yüzde 300’ün üzerinde basariyla tamamlandi. Toplam erisiminin yüzde 95’i düsünme asamasina tasinirken, bunlar arasindan yüzde 30’u Honda’nin web sitesine adim atti.   Tüketicinin alisveris yolculugunda hangi asamada oldugunu belirlemek, önceki kampanyalara kiyasla Honda’nin 3 kat daha fazla etkilesim elde etmesini sagladi. Mesajlarin dogru görsel dünya ile dogru mecrada hedef kitleye ulasmasi ile ayni bütçe ile hedeflere ulasmak mümkün oldu.   ContextAI sayesinde Honda, tüm reklam kampanyasinin milyonlarca analiz sonunda ortaya çikarilan ilgili konulara sahip web sitelerinde gösterildigine emin oldu. Böylece, her bir web sitesinde içerige göre otomobil modeli yerlestirildi ve erisim ile etkilesimin maksimuma ulasmasi saglandi. Etkili video bütçesi kullanimi ile toplam 223 gün edecek kadar video gösterimi gerçeklestirildi. Derin ögrenme ile tüketicilerin tüm alisveris yolculuklarina uygun gelistirilen kampanyalar hakkinda daha fazla bilgi için rtbhouse.com.tr/tr/ adresini kullanabilirsiniz.