KOMBI TAMIR VE BAKIMINDA TÜKETICI DOSTU UYGULAMA

KOMBI TAMIR VE BAKIMINDA TÜKETICI DOSTU UYGULAMA

Daxom, yeni servis programi ile, yetkisiz kisilerin, kendilerini "yetkili servis” gibi gösterip tüketicileri kandirmalarinin önüne geçecek.

Internet üzerinden 444’lü numaralarla reklam yayinlayan kötü niyetli kisiler, telefonla ulastiklari tüketicileri, kombi cihazlarinin bakimini yaptirmalari konusunda sürekli arayip rahatsiz ediyor. Randevu aldiklari müsterinin evine gelip, kimi zaman cihazlarda ariza varmis göstererek, fahis fiyatlara parça bedeli talep eden dolandiricilar, kimi zaman da saglam cihazi bilinçli sekilde bozup, kullanicilari zor durumda birakabiliyor. Isitma teknolojileri alaninda Türkiye’nin yerli üretici markasi Daxom’un Servis Müdürü Sinan Çadirci, son yillarda bu tarz olaylara çok sik karsilastiklarini söyleyerek, tüketicileri dikkatli olmalari konusunda uyardi. Kullanilan kombi markasinin dogrudan resmi web sitesi üzerinden yetkili servislere ulasilmasi gerektigini söyleyen Çadirci, “Daxom olarak, bundan yaklasik 10 yil önce sektörde ilk defa internet sitesi üzerinden yedek parça ve isçilik fiyatlarini yayinlamaya basladik. Böylece müsterilerimizin, servis sonrasi herhangi bir maliyet sürprizi ile karsilasmalarinin önüne geçtik” dedi. Daxom müsterilerini servis dolandiriciligina karsi korumak adina yeni bir sistem üzerinde çalistiklarini söyleyen Çadirci,  “Tüketicilerimizin daha hizli hizmet alarak, kullandiklari cihazla ilgili yapilan islemleri dijital ortamda takip edebilmesini saglayan servis sistemini çok yakinda hizmete alacagiz” dedi. 

Özellikle son yillarda yetkisiz kisilerin, kendilerini “yetkili servis” gibi gösterip tüketicileri kandirdigini söyleyen Çadirci, Daxom’un yakinda hizmete girecek yeni programi sayesinde müsterilerin bu tarz dolandiriciliklara maruz kalmalarinin önüne geçeceklerini açikladi. Tüketicilerin daha hizli hizmet almasini ve kullandiklari cihazla ilgili islemleri dijital ortamda takip edebilmelerini saglayacak servis programi sayesinde, Daxom servisleri gerekli durumlarda müsterileri arayacak ve is takibi anlik olarak genel merkez tarafindan yapilacak. Ortaya çikabilecek aksakliklara aninda müdahele imkani da taniyan servis programi, tüketicilerin çok daha hizli ve etkin bir hizmet almalarina imkan verecek.