SOCAR'in kaynaktan hayata kesintisiz ve güvenli enerji üretimini simgeleyen alev formunu tasiyan amblemi, Petkim ve STAR Rafineri logolarindaki yerini aldi. SOCAR'in, "Tek SOCAR, Tek Alev” yaklasimiyla sürdürdügü marka mimarisi çalismalari kapsam
Türkiye’nin en büyük endüstriyel holdingi
SOCAR Türkiye, operasyonel ve kültürel entegrasyon sürecinin tamamlanmasiyla grup
sirketlerinde baslattigi logo revizyonuna devam ediyor.
SOCAR’in kaynaktan hayata kesintisiz ve güvenli enerji üretimini simgeleyen alev amblemi, SOCAR Türkiye istiraklerinden Bursagaz ve Kayserigaz’in ardindan Petkim ve STAR Rafineri logolarinda da yerini aldi. SOCAR’in, “Tek SOCAR, Tek Alev” yaklasimiyla sürdürdügü marka mimarisi çalismalari kapsaminda grup sirketlerinden Petkim ve STAR Rafineri logolarinda da artik SOCAR logosunun alevi kullanilacak.
“SOCAR ALEVI, GÜÇLÜ SINERJIMIZIN IFADESI OLARAK MARKA MIMARIMIZDE YERINI
ALIYOR”
SOCAR Türkiye Iletisim ve Kamu Iliskileri Baskani Mikayil Yusifov, gerçeklestirilen logo degisiklikleri
konusunda su açiklamayi yapti: “SOCAR Türkiye olarak rafineri, petrokimya,
dogal gaz, enerji servis hizmetleri, lojistik ve telekomünikasyon alanlarindaki
yatirimlarimizla Türkiye’nin en büyük endüstriyel holdingiyiz. Verimli,
sürdürülebilir ve daha rekabetçi bir üretim için farkli is kollarinda faaliyet
gösteren grup sirketlerimiz arasindaki entegrasyonu basariyla tamamladik. “Tek SOCAR, Tek
Alev” projeksiyonumuz da, olusturdugumuz entegre yapimizin kurumsal iletisimdeki
ifadesini basariyla yansitan bir yaklasim oldu. SOCAR’in alevini marka
mimarimizin odagina aldigimiz logo yenileme çalismalarimizi, sirket olarak
sahip oldugumuz güçlü sinerjiyi tüm istiraklerimizde vurgulayabilmek açisindan
önemsiyoruz. Bu güçlü dönüsümün ve birlikteligin yeni logoda da hissedilmesi
amacimiz dogrultusunda, SOCAR’in kaliteli ve yenilikçi hizmet anlayisini temsil
eden SOCAR alevi, bundan sonra grup sirketlerimiz Petkim ve STAR Rafineri’de de
parlayarak kurumsal degerlerimizi daha güçlü ifade edecek."